شرح وظایف مسئول دبیرخانه اعتباربخشی و تعالی سازمانی دانشگاه
-
تدوین و نظارت بر فرآیندهای اعتباربخشی موسسه ای مراکز آموزشی درمانی و برنامه های آموزشی
-
بررسی، تحلیل و گزارش مستندات ارزیابی درونی موسسه ای مراکز آموزشی درمانی و برنامه ها براساس استانداردها و شاخص های اعتباربخشی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و بررسی راهکارها
-
بازدید میدانی لازم درخصوص ارزیابی موسسه ای، مراکز درمانی و برنامه ها و ارائه گزارش به مقامات دانشگاه
-
نظارت بر بارگذاری مستندات در سامانه اعتباربخشی موسسه ای، مراکز آموزشی درمانی و برنامه ها در هر دوره اعتباربخشی وزارت متبوع
-
تعامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلان منطقه 8 و سایر دانشگاه ها و موسسات مرتبط در حوزه اعتباربخشی
-
نظارت بر دسترسی به اهداف تعیین شده وزارت متبوع در قالب استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی
-
توانمندسازی نیروهای مرتبط با بهبود کیفیت و تعالی سازمانی در کلیه حوزه های ستاد
-
نظارت مستمر بر ارتقاء بهره وری خدمات نظام سلامت
-
بررسی شواهد موجود و سیاستگذاری در حوزه تحقیقاتی
-
استفاده از ظرفیت نیروهای خبره در دانشگاه
-
برنامه ریزی لازم درخصوص دستیابی به اهداف استراتژی دانشگاه و وزارت متبوع و ارائه گزارشات مستمر مبنی بر حصول اهداف
*************************************************************************************************************************************************************
شرح وظایف کارشناس مسئول دبیرخانه تعالی سازمانی و اعتبار بخشی دانشگاه
-
ارائه گزارش مستمر به منظور حصول دستیابی به اهداف کلان و پایش برنامه های عملیاتی به مسئولین
-
ارائه گزارش مستمر از برنامه های ارتقا بهره وری خدمات نظام سلامت به مسئول مربوطه
-
پیگیری نتایج سنجش رضایتمندی ذینفان داخلی و خارجی و ارائه گزارش به مقامات دانشگاه
-
بازدید میدانی لازم درخصوص ارزیابی موسسهای و ارائه گزارش به مسئول مربوطه